1183 Budapest, Móricz Zsigmond utca 5. | Nyitva H-P: 8:00-16:30 | +3620 375 6801 | +361 290 5756 | info@expolygon.hu

Vásárlási és szállítási feltételek

Az Expolygonnál több módon is vásárolhat:

1., Személyesen üzletünkben. Amennyiben a webshopon leadott megrendelésében személyes átvételt jelöl meg, úgy a raktáron lévő termékeket 2 munkanapig tudjuk biztosítani.

2., E-mail-ben leadott megrendelés útján. (Ezen lehetőség nem minősül webáruházon keresztüli vásárlásnak, így a webshopra vonatkozó vásárlási feltételek nem minden esetben egyeznek. Kérjük ezért, hogy elsősorban az expolygon.hu weboldalon található áruházban adják le megrendelésüket, amennyiben lehetőségük van rá!)

3., Az expolygon.hu oldalon található webáruház felületén.

4., Kivételes esetben, amennyiben a megrendelés csomagküldést igényel, és az ügyfélnek nincs lehetősége a rendelés leadására az 1., 2., és 3., pontban meghatározottak alapján, ha már az adott számlázási adatok szerepelnek az Expolygon KFT. számlázási rendszerében, illetve az adott szállítási adatok szerepelnek az Expolygon KFT. által használt csomagküldési adatbázisában, telefonon is leadhatja megrendelését a megrendelt termékek cikkszámának ismeretében, viszont a telefonon leadott megrendelésekhez képest minden más módon leadott megrendelés elsőbbséget élvez, így azokat csak akkor áll módunkban elkészíteni, ha minden egyéb megrendelés csomagküldésre készen áll, és az üzletben személyesen vásárlók száma legalább eggyel kisebb, mint az üzletben elérhető, a megrendelés elkészítésére képes alkalmazottak száma.

A webshopban történő vásárlás feltételei:

1., A vásárló a megrendelés leadásakor kijelenti, hogy az Expolygon KFT. által meghatározott feltételeket elolvasta, megértette és elfogadja azokat.

2., A vásárló a vásárlástól 14 napon belül indoklás nélkül elállhat. Ez esetben a már a részére elküldött termékeket önköltségen köteles visszajuttatni az Expolygon KFT. székhelyére, hiánytalanul, a részére elküldött számla első, eredeti példányával együtt. Az átvételt követően, amennyiben a csomag megfelelően, hiánytalanul érkezett meg, az Expolygon KFT. átutalással, a vásárló által kijelölt bankszámlaszámra elutalja a részére előzőekben kifizetett összeget.

3., Az Expolygon KFT. bármikor, indoklás nélkül megtagadhatja a kiszolgálást, akár személyes vásárlás, akár leadott megrendelés esetében is.

4., A webshopon szereplő árak tájékoztató jellegűek, így atermék egységára, a megrendelés összesített ára eltérhet a megrendelés alapján kiállított számlán szereplőétől. Amennyiben a számla bruttó végösszege jelentősen (nagyjából 10-20%), vagy legalább bruttó 5000 Ft-al nagyobb, mint a megrendelésben szereplő bruttó végösszeg, úgy a csomag feladását megelőzően kollégáink tájékoztatják a megrendelőt a megrendelés során megadott elérhetőségek valamelyikén. Amennyiben a megrendelő nem reagál a megkeresésekre legkésőbb a megrendelést követő munkanapon, úgy a megrendelés semmisnek tekintjük és azt felfüggesztjük. Amennyiben később kollégáinkat felkeresi, úgy a megrendelés számra hivatkozva kérheti a csomag feladását.

5., Amennyiben egy, vagy több a megrendelésen szereplő tétel nem elérhető raktárról a kért mennyiségben, úgy kollégáink a hiányról a rendelés során megadott elérhetőségeken felkeresi a megrendelőt a megrendelés módosításával, a termékek várható beérkezésével vagy megrendelésével kapcsolatban. Amennyiben a megrendelő megkeresésünkre nem reagál legkésőbb a megrendelést követő munkanapon, úgy

                a., amennyiben a kérdéses termék egyáltalán nem elérhető raktárról a csomag elkészítésekor, de a hiányzó áru(k) értéke nem haladja meg a megrendelés összértékének 50%-át, úgy a csomagot feladjuk hiányosan.

                b., amennyiben a kérdéses termék elérhető raktárról, de kisebb mennyiségben, mint ami a megrendelésben szerepel, úgy a csomagot feladjuk az aktuálisan elérhető mennyiségekkel.

                c., amennyiben a megrendelés kívül esik az 5/a. és 5/b. pontokban megfogalmazottakon, úgy a megrendelés semmisnek tekintjük és felfüggesztjük. Amennyiben később kollégáinkat felkeresi, úgy a megrendelés számra hivatkozva kérheti a csomag feladását.

6., Az Expolygon KFT webáruházában lehetősége van személyes átvételt megjelölni a megrendelés átvételi módjaként. Amennyiben a megrendelés bruttó 20 000 Ft-nál nagyobb értékű, úgy megrendelését mihamarabb átvételre előkészítjük, de ezen átvételi móddal leadott megrendelések elkészítésével szemben a csomagküldéses átvételi móddal leadott megrendelések elsőbbséget élveznek! Amennyiben a megrendelés tartalmaz olyan terméket, mely esetében a raktárról elérhető mennyisége túl alacsony, úgy az adott terméket félretesszük, amit 3 munkanapon belül a megrendelőnek vagy megbízottjának át kell vennie. Amennyiben 3 munkanapon belül nem veszik át a kérdéses terméket, úgy az ismét bárki számára elérhetővé válik. Amennyiben olyan terméket szerepel a megrendelésben, mely raktárról nem elérhető, vagy külön beszerzést igényel, úgy kollégáink felkeresik egyeztetés céljából. Amennyiben a megrendelő megkeresésünkre nem reagál legkésőbb a megrendelést követő munkanapon, úgy megrendelését semmisnek tekintjük.

7., Amennyiben utánvétes átvételt jelöl meg a megrendelés leadásakor, úgy a megrendelés ellenértékét készpénzben a futárnak kell megfizetnie a csomag átvételekor.

8., Amennyiben előre utalásos fizetési módot jelöl meg a megrendelés leadásakor, úgy kollégáink elkészítik csomagját, kiállítják a megrendelés számláját, melyet e-maiben scannelt formában pdf formátumban juttatnak el a megrendelő regisztrál e-mail címére. Ezen számla alapján a megrendelő tud intézkedni a pontos összeg elutalásáról az Expolygon KFT.,, a számlán szereplő bankszámlaszámára. A csomagot csak akkor adják fel kollégáink, amennyiben az irodavezető regisztrálta az utalás pontos beérkezését számlázó programunkba. Ez akár 2-3 munkanapot is igénybe vehet.

9., Amennyiben arról külön megállapodás létrejött az Expolygon KFT. és a megrendelő között, úgy az előre utalásos fizetési mód megjelölése esetén a 8. ponttal ellentétben a csomagot az utalás megtörténte előtt kollégáink feladják, az utalásnak a csomagban található számla alapján az átvételt követően, legkésőbb a számlán megjelölt fizetési határidőre kell az ügyfélnek az utalást eszközölnie. Az utalás beérkezéséig az Expolygon KFT. bankszámlájára, a számlán szereplő termékek az Expolygon KFT. tulajdonát képzik.

10., A munkanapon délután 2 óráig beérkezett megrendeléseket kollégáink igyekeznek az adott munkanapon az Expolygon KFT. által megbízott futárszolgálat részére átadni, mely a következő munkanapon kézbesíti a csomagot. Így a munkanapon délután 2 óráig megrendelt, raktáron lévő termékek általában már a következő munkanapon kiszállításra kerülhetnek, ám ez sokban függ a megrendelések mennyiségétől, illetve a bolt terheltségétől. Amennyiben a fentiekben részletezett, a csomagfeladást akadályozó tényezőktől mentes csomagot legkésőbb a megrendelést követő munkanapon nem áll módunkban feladni, úgy kollégáink megpróbálják mihamarabb felkeresni a megrendelőt. Amennyiben a megkeresésre a megrendelő nem reagál, a csomagot kollégáink amint tudják, feladják.

11., Amennyiben a csomag, vagy annak tartalma megsérült a szállítás során, és a futár még a helyszínen van, kérjük jegyzőkönyveztessék a futárral a sérülés jellegét, mértékét. Amennyiben a futár már nincs a helyszínen, jelezzék a problémát kollégáinknak.

12., Amennyiben olyan termék van a csomagban, mely nem szerepel sem a megrendelésben, sem a számlán, kérjük jelezzék kollégáinknak!

13., Amennyiben olyan termék van a csomagban, mely szerepel a megrendelésben, de a számlán nem, kérjük jelezzék kollégáinknak!

14., Amennyiben olyan termék szerepel a számlán, amely nem található a kézbesített csomagban, kérjük jelezzék kollégáinknak!

15., Az Expolygon KFT. munkatársai a csomag elkészítésekor a számlát vagy a megrendelt termék(ek) csomagolásában helyezi el, vagy a csomagolásra erősített borítékban, melyen a „Számla” felirat szerepel.

16., Amennyiben a megrendelő a törvényileg szabályozott 14 napon belüli vásárlástól való elállással él, úgy a termék(ek) Expolygon KFT-hez történő visszaszállításának költségei a megrendelőt terhelik.

17., Nem rendeltetés szerű használatból adódó sérülés/meghibásodás esetén az Expolygon KFT terméket nem vesz vissza, annak vételárát semmilyen körülmények között nem téríti meg.

18., A webáruházban feltüntetett képek illusztrációk! A termékek kinézete, színe változhat.

 

19., Vízlágyítók kiszállításának feltételei (manuális vízlágyítók esetében!):

Tekintettel arra, hogy a páratlanul küldött AD (fémfedeles) típusú lágyítók a GLS szállítási feltételei alapján egy oldalon szállítható árunak minősül, és a GLS így a szállítás során keletkezett sérülésekre garanciát nem vállal, az AD típusú lágyítókat GLS-el történő kiszállítás esetén az Expolygon KFT csak és kizárólag párosával küldi azonos űrtartalommal, azaz ez esetben egy adott űrtartalmú lágyító GLS kiszállítással csak párosával rendelhető, így a minimális rendelési mennyisége 2 db, a csapok átmérője különbözhet!

A DVA (műanyagfedeles) típusú lágyítók GLS-el történő kiszállítás esetén is rendelhetőek páratlan mennyiségben.